تماس بگیرید
شماره آگهی: 98541
سایز گلند کابل برق آرموردار جنس برنجی

توضیحات آگهی

سایز گلند کابل برق آرموردار

گلند کابل :

کانکتوری برنجی و ایمن برای اتصال دادن انواع کابل های برق به جعبه تقسیم و باکس های برق گلند است با توجه به نوع کابل ها انواع متفاوتی دارد. گلند کابل های برق بصورت استاندارد پلاستیکی و فلزی سرگرد و سر تخت با نمره بندی متریک M و PG تولید می شوند.

کاربرد گلند کابل های آرموردار :

این نوع گلند برای کابل های زره دار استفاده می شود که در محیط های صنعتی می بایست استاندارد های خاصی رعایت شود. جنس تمام گلند های فلزی سر تخت برنجی و سرگرد استیل است. آرمور کابل از جنس فلز فولاد یا آلومینیومی در لایه بیرونی شیلد قرار میگیرد. در قسمت حلقه آرمور گلند کابلها تابیده می شود. گلند آرموردار برنجی باعث عبور بهتر جریان برق داخل کابل می شود. بنابراین فشار مکانیکی روی بدنه اصلی دستگاه ها برداشته می شود. این شاخص در نوع سفید و گلند استیل به بهترین حالت و با طول عمر بیشتر صورت می گیرد.

انواع گلند فلزی :

استیل
برنج
کروم
آلومینویم زاماک

مشخصات گلندهای ضد انفجار :

تمامی گلند ها دارای رنج ای پی های مشخصی هستند که در انتخاب و خرید بسیار اهمیت دارد. اختصار EX نشانگر این است که گلند ضد انفجار است اما اگر قبل از اعداد X باشد هیچگونه محافظتی وجود ندارد. نمره IP اندازه درجه حفاظت گلند برنجی است و اندازه نفوذ پذیزی گلندها با عدد نشان داده می شود. همچنین مقدار امنیت ایجاد شده در برابر وسیله و محیط قابل نصب محاسبه می شود.

مقدار حفاظت گلند ضد انفجار و محاسبه استاندارد IP ها :

تمامی گلند ها دارای رنج ای پی های مشخصی هستند که در انتخاب و خرید گلند کابل بسیار اهمیت دارد. اختصار EX نشانگر این است که گلند ضد انفجار است اما اگر قبل از اعداد X باشد هیچگونه محافظتی وجود ندارد. نمره IP اندازه درجه حفاظت گلند برنجی است و اندازه نفوذ پذیزی گلندها با عدد نشان داده می شود. همچنین مقدار امنیت ایجاد شده در برابر وسیله و محیط قابل نصب محاسبه می شود.

اجزا و قطعات اصلی :

واشر
کاور
لاک نات یا مهره ثابت کننده
ارت تگ

انتخابی استاندارد کابل شما :

ما در تیک صنعت برق پیشنهاد می کنیم قبل از خرید صحیح گلند کابل به نکات مهمی توجه کنید. نوع و سایز سطح مقطح کابل مورد نظر مشخص شود. در صورت زره دار بودن روکش یا شیلد کابل قطر کامل حتماً محاسبه شود. سایز گلند ها معمولا بصورت اینچی یا پی جی هستند که این شماره گذاری متریک صورت می گیرد. تیک توزیع کننده انواع گلند کابل برق برای سیستم های مدیریت کابل در خدمت هموطنان ایرانی است.

سایز و نمره گلند M :

M20

M25

M32

M40

M50
آدرس :
تهران خیابان لاله زار خیابان ترابی گودرزی مجتمع تجاری لاله زار طبقه چهارم پ 9
TEL: 02133901895

سفارش بک لینک - سفارش رپورتاژ آگهی

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سایز گلند کابل برق آرموردار جنس برنجی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *