تیک تولید کننده سینی کابل در ایران

توضیحات آگهی

سینی کابل برق :
داکت فلزی مشبک برای سیستم حفظ و نظم دادن انواع کابل های برق و شبکه سینی کابل گالوانیزه است. مناسب هر نوع ساختمان و استاندارد ساختاری بصورت فلزی تولید می شوند. بهترین جنس برای ساخت سینی کابل،فلز گالوانیزه فابریک ، آبکاری گرم سپس استنلس استیل می باشد. جنس پلاستیکی سینی ها از پی وی سی ، پلی اتیلن و فایبرگلاس است. سینی کابل های برق مانند تمام پروفیل های استاندارد طول عرض ارتفاع و ضخامت دارند. با این تفاوت که روی آنها کاور و درب گذاشته می شود. کابل ها مخصوصاً فشار قوی در عبور دادن جریان برق مدار دارای نوسان با حرارت زیاد هستند. برای کاهش مقدار حرارت جریان و پیشگام در پایین آوردن دما قسمت زیر سینی های کابل سوراخ کاری می شود. در بازار خرید و فروش ایران پانچ شناخته می شود و دیگر کاربرد اصلی این سوراخ ها اتصال دادن اتصالات به هم است.
مشخصات طول سینی کابل گالوانیزه :
طول استاندارد ساخت یا همان اندازه بلندی متراژ با شاخص شاخه سینی کابل در نظر گرفته می شود. بدنه آنها به صورت ۲ متری و ۳ متری تولید می شود. هر دو متر را یک شاخه و هر ۳ متر یک شاخه سه متری است. جهت راه اندازی در نصب و اجرا برای بالاتر بردن سرعت سینی کشی بهتر است از طول شاخه های سه متری استفاده شود.
عرض سینی های کابل :
10 سانت
30 سانت
40 سانت
50 سانت
60 سانت
موارد استفاده سینی کابل گالوانیزه آبکاری گرم :
1 مکان های غیر مسقف: فضا های بیرون ساختمان ، روف گاردان ، تراس.
۲ شهرهای شرجی و نمناک: شمالی و جنوب کشور
۳ صنایع خاص: کارخانجات پلیمری و پتروشیمی ، صنایع شیمیایی ، آزمایشگاه های داروسازی ، نفت خیز ، کارخانجات پالایش گاز ، تصفیه خانه های صنعتی.
۴ جلو گیری از زنگ زدگی: مدت زنگ زدگی فلزات به اندازه زیادی به مدت قرارگرفتن در شرایط آب و هوایی دارد که با نوع آبکاری طول عمر بسیار افزایش میابد.
ضخامت :
مقدار لایه ورق گالوانیزه در بازار ضخامت این نوع داکت فلزی است. گواهی یا سرتیفیکیت از ۰/۵ تا ۲/۵ میلی متر و در مواقعی ۳ میل تولید می شود. علاوه بر این برای ساختن سینی کابل گالوانیزه گرم مقدار روی مذاب قرار گرفته ای که به صورت آبکاری گرم سطح فلز را همپوشانی می کند به ضخامت سینی برق اضافه می گردد. مهندسی آنها تیکنس عنوان می شود ، بستگی به محیط استفاده و نوع صنعت کاربردی برای کابل کشی های برق انتخاب ضخامت ها متفاوت است.
تیک صنعت برق سازنده سینی نردبان کابل

سفارش بک لینک - سفارش رپورتاژ آگهی

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تیک تولید کننده سینی کابل در ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *