در این بخش به همه سوالات و پرسشهای شما در مورد ثبت آگهی در نیازآتی پاسخ خواهیم داد.

وظیفه نیازآتی چیست؟

نیازآتی بزرگترین سامانه ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی است که در آن می توانید به خرید و فروش انواع کالاهای نو و دست دوم بپردازید و همچنین کسب و کار و برند خود را در ایران تبلیغ کنید.

چرا باید تبلیغ اینترنتی انجام دهم؟

تبلیغات امروزه از هیچ شغلی جدا نیست.تمام کسب و کارها جهت موفقیت نیاز به تبلیغات دارند و اگر بخواهنددر فروش بیشتر از رقبای خود پیشی بگیرند باید تبلیغات ویژه گسترده ای انجام دهند تا برند خود را نزد مردم محبوب کنند تبلیغات باید درست و صادقانه انجام شود ذات محصول و خدمات خود را در تبلیغات خود درست بیان کنید زیرا برند شما با تبلیغات دروغ به مدت طولانی محبوب نخواهد شد.تبلیغات جهت افزایش فروش و سود بیشتر مناسب خواهد بود.اگر اصول تبلیغات را مطالعه وهزینه تبلیغات برند خود را در جای مناسب صرف کنید.تبلیغات در نیازآتی با هزینه اندک انجام خواهد شد اگر شما به دنبال تبلیغات پر بازده هستید در نیازآتی آگهی ویژه ثبت کنید و آگهی خود را به آگهی ویژه ارتقاء دهید و به مدت یک سال از یک تبلیغ مفید بهره مند شویداگر شما نیز صاحب وبسایت هستید در نیازآتی ثبت یک آگهی ویژه باعث بهبود سئوی سایت شما نیز خواهد شد.تبلیغات اینترنتی رایگان را به آگهی های ویژه تبدیل کنید زیرا فروش شما چند برابر خواهد شد.

چرا باید در نیازآتی تبلیغات اینترنتی انجام دهم؟

امکانات فوق العاده ای در نیازآتی فراهم است که توسط آن می توانید مشاغل خود را در نیازآتی تبلیغ کنید.ثبت آگهی،در این سایت باعث افزایش مشتری و فروش بیشتر شما خواهد شد.ثبت آگهی در نیازآتی به منزله معرفی شغل شما در سراسر ایران خواهد بود.با ثبت آگهی خریداران کالا و خدمات شما از سایر شهر ها نیز به شما رجوع خواهند کرد.تبلیغات شما در محله شما بهینه سازی خواهد شد.تبلیغات اینترنتی رایگان در گوگل باعث ثروتمند شدن شما خواهد شد کسب و کار خود را به صورت ویژه در نیازآتی تبلیغ کنید و آن را در گوگل مشاهده کنید.ثبت تبلیغ در نیازآتی مزایای فراوانی دارد.با تبلیغ کردن در نیازآتی قدمی در راه افزایش فروش کالا و خدمات خود برداشته اید حتی اگر تبلیغ رایگان باشد.با تبلیغ کسب و کار خود در نیازآتی مشتریان خود را پیدا خواهید کرد.کالاهای نو و دست دوم فروش عمده و تکی، برند و شرکت همچنین کارخانه های کوچک و بزرگ را در نیازآتی تبلیغ کنید.املاک و آپارتمان-خانه و ویلا زمین و همچنین خودرو های نو و دست دوم را اگر قصد خرید یا فروش دارید در نیازآتی به صورت رایگان-ویژه تبلیغ کنید.تبلیغ رایگان در اینترنت انجام دهید و بهترین سایتها را برای تبلیغات انتخاب کنید. تبلیغات رایگان در سایت باعث دیده شدن مشاغل و کالای شما در دنیای اینترنت خواهد شد .

چگونه یک آگهی متفاوت و پربازدید ثبت کنیم؟

جهت ثبت آگهی پربازدید (در بالای همین صفحه گزینه ثبت آگهی را انتخاب کنید) در کدام دسته بندی قصد تجارت دارید، مجموعه مرتبط با آگهی خود را انتخاب کنید،یک عنوان جذاب راجب موضوعی که می خواهید آگهی کنید بنویسید، آگهی خود را در چند پاراگراف به صورت کامل توضیح دهید،حتما از تصاویر جذاب در آگهی خود استفاده کنید و در بخش تصاویر آپلود کنید،اگر لوگو دارید لوگوی شرکت خود را در بخش تصاویر قرار دهید.آگهی خود را ثبت کنید.

چگونه آگهی خود را ارتقاء دهیم؟

بعد از ثبت آگهی به صورت اتوماتیک وارد آگهی من می شوید در آن بخش در زیر آگهی خود گزینه ارتقاء آگهی را بزنید، پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید،وارد درگاه پرداخت شوید و هزینه پکیج خود را پرداخت کنید.

بعد از ثبت آگهی ،قبل از انتشار چگونه آگهی خود را مشاهده کنیم؟

بعد از ثبت آگهی و قبل انتشار اگر وارد بخش آگهی من بشوید و گزینه ارتقاء آگهی را بزنید در آن بخش گزینه ای وجود دارد به اسم پیش نمایش آگهی با انتخاب این گزینه می توانید نحوه نمایش آگهی خود را قبل از انتشار مشاهده کنید.

آگهی رایگان با آگهی ویژه چه تفاوتی دارد؟

آگهی های رایگان به مدت محدودی در بالای صفحه در دید رس کاربران قرار می گیرد. اما آگهی های ویژه علاوه بر آنکه در دید رس قرار دارند در موتورهای جستجو نیز ثبت می شوند و با برچسب ویژه اعتماد بیشتر کاربران را جلب خواهند کرد در نتیجه فروش بیشتر یا فروش سریع تر انجام خواهد شد.

نردبان و به روز رسانی آگهی های قدیمی چه تاثیری در فروش ما دارد؟

اگر یک آگهی قدیمی محتوای آن به روز رسانی و تکمیل شود و همچنین بعد از به روز رسانی محتوا در بخش ارتقاء آگهی نردبان شود نتیجه فوق العاده ای در فروش برای شما خواهد داشت

چگونه آگهی خود را ویرایش کنیم؟

در بخش آگهی من اگر روی آگهی خود کلیک کنید وارد بخش ویرایش آگهی می شوید. در آن بخش می توانید آگهی خود را ویرایش کنید.

چرا بعضی از آگهی ها در نیازآتی انتشار نمی یابند؟

به دلیل تکراری بودن آگهی ها،تکراری بودن توضیحات ،تکراری بودن عنوان و تکراری بودن تصاویر و همچنین مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی،آگهی شما ممکن است انتشار نیابد و حتی منجر به حذف شود.

چگونه آگهی خود را در نیازآتی حذف کنیم؟

بر روی گزینه آگهی من کلیک کنید گزینه در زیر آگهی مورد نظر خود گزینه ویرایش را بزنید یا روی آگهی مورد نظر خود کلیک کنید بعد از آنکه وارد صفحه ویرایش آگهی شدید در انتهای صفحه گزینه حذف آگهی را مشاهده خواهید کرد.

خرید امن در نیازآتی چگونه است؟

اگر قصد خرید از آگهی دهنده دارید،قبل از انجام معامله و پیش پرداخت به صورت حضوری از صحت و وجود کالا اطمینان حاصل کنید.جهت خرید خودرو خودروی مورد نظر خود را از نزدیک بازرسی کنید مدارک خودرو را چک کنید که سند قطعی به نام فروشنده باشد.جهت خرید ملک معامله خود را نزد بنگاه معاملاتی ملک معتبر انجام دهید.و سایر کالاها و خدمات را که در نیازآتی ثبت شده اند نیز اگر درخواست بیعانه و پیش پرداخت کردند هرگز مبلغی را غیر حضوری پرداخت نکنید.

نیازمندیهای ثبت شده در نیازآتی را چگونه مشاهده کنیم؟

در بالای صفحه شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید و آگهی های ثبت شده در آن شهر را مشاهده کنید.

در هنگام ثبت آگهی چه معیارهایی را مد نظر بگیریم؟

در هنگام ثبت آگهی هر چه توضیحات شما کامل تر باشد نتیجه آن هم در موتورهای جستجو هم از نظر کاربران مطلوب تر است.تصاویر مناسب و عنوان مناسب را در آگهی خود فراموش نکنید.

در هنگام ثبت آگهی چگونه لوکیشن خود را تعریف کنیم؟

در هنگام ثبت آگهی شهر مورد نظر خود را که انتخاب کنید نقشه اتوماتیک شهر مورد نظر شما را نمایش می دهد.اگر نشانگر نقشه را به محل مورد نظر خود انتقال دهید و آگهی خود را ثبت کنید لوکیشن شما در آگهی شما ثبت خواهد شد.

کالای دست دوم خود را کجا بفروشیم؟

بهترین سایت جهت خرید و فروش کالاهای دست دوم نیازآتی است که با ثبت آگهی در شهر مورد نظر خود می توانید کالای دست دوم خود را به راحتی به فروش برسانید.

چگونه نظر خود را در رابطه با آگهی های ثبت شده ارسال کنیم؟

هر آگهی که مشاهده می کنید در بخش نظرات آن می توانید نظر خود را در همان صفحه در رابطه با آن آگهی بیان کنید.

چگونه یک آگهی را نشان کنیم؟

جهت نشان کردن آگهی در صفحه اصلی سایت زیر هر آگهی در سمت چپ یک نشان وجود دارد اگر روی آن کلیک کنید آگهی مورد نظر شما نشان خواهد شد و می توانید آن آگهی نشان شده را در آگهی من مشاهده کنید.

چگونه با آگهی دهنده ها تماس برقرار کنیم؟

وارد هر آگهی که شوید با فشردن دکمه دریافت اطلاعات تماس و بعد از آن قبول شرایط و قوانین شماره تلفن آگهی دهنده برای شما ظاهر خواهد شد.

خودروی خود را چگونه بفروشیم؟

نیازآتی مجموعه ای از انواع کالا و خدمات است که هر کالایی در دسته بندی مناسب خود طبقه بندی شده است. جهت فروش خودرو می توانید دسته بندی خود را وسایل نقلیه،خودرو،سواری یا… انتخاب کنید و یک آگهی فروش خودرو ثبت کنید و خودروی خود را به راحتی به فروش برسانید.

ملک خود را چگونه سریع بفروشیم؟

جهت فروش ملک خود در هنگام ثبت آگهی نوع دسته بندی را املاک انتخاب کنید و اطلاعات ملک خود را به صورت کامل وارد کنید و آگهی فروش ملک خود را ثبت کنید.

چگونه یک آپارتمان خوب خریداری کنیم؟

در هر شهری که نیازآتی آپارتمان برای فروش معرفی می کند بعد از آنکه توضیحات تکمیلی آگهی را مطالعه کردید و مورد پسند شما قرار گرفت از آپارتمان به صورت حضوری بازدید بفرمایید و در نهایت در یک بنگاه معاملاتی آپارتمان را معامله کنید.

ثبت آگهی در گوگل چگونه انجام می شود؟

نیازآتی دارای سایت مپ است که آگهی های ویژه در آن به ثبت می رسند و گوگل اتوماتیک این نقشه را می خواند و آگهی ویژه شما در گوگل ثبت می شود.

نقش موتورهای جستجو در نیازآتی چیست؟

به دلیل آنکه روزانه مطالب نیازآتی به روز می شود و در آن آگهی های زیادی به ثبت می رسد موتورهای قدرتمند جستجو مانند گوگل و بینگ هر لحظه نقشه سایت را بررسی کرده و مطالب جدید را از آن دریافت می کنند. در نتیجه آگهی های ویژه و رپرتاژهای آگهی سریعتر در موتورهای جستجو ایندکس شده و از طریق موتورهای جستجو مشتریان زیادی وارد آگهی های ویژه و رپرتاژهای آگهی می شوند.

ثبت آگهی تبلیغاتی رایگان در گوگل به کمک نیازآتی

گوگل یکی از موتورهای جستجوی قدرتمند است که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در ایران نیز یکی از پرکاربردترین سیستم جستجو می باشد که گویا بدون آن در ایران نیز اینترنت معنایی ندارد.با توجه به استفاده گسترده این موتور جستجو نیازآتی نیز سیستمی به صورت اتوماتیک فراهم کرده است که توسط آن رباط های خزنده گوگل به راحتی در نیازآتی صفحات و تصاویر آگهی های شما را شناسایی و در سیستم خود کش می کند.نیازآتی فضایی مناسب است جهت معرفی آگهی های شما به موتورهای قدرتمند جستجو مانند گوگل و بینگ و موتورهای جسجوی بومی سایر کشورها.در صورت استفاده از برچسب ویژه در نیازآتی تبلیغات شما به صورت اتوماتیک در موتورهای جستجو ثبت خواهد شد.

آگهی کپی با آگهی اورجینال چه فرقی می کند؟

کاربرانی که آگهی خود را به آگهی ویژه ارتقاء می دهند و یا کسانی که قصد بازاریابی اینترنتی دارند توجه کنند موتورهای قدرتمند جستجو امروزه انقدر پیشرفت کرده اند که با چندین ربات مطالب شما را بررسی می کنند و روی مساله کپی بودن مطلب بسیار حساس هستند و به راحتی تشخیص می دهند که شما یک آگهی را چه زمانی در چه سایتی قرار دادید و کپی آن را چه زمانی در سایت دیگر انتشار دادید با این تشخیص جریمه شما دیده نشدن در موتورهای جستجو است.آگهی های کپی شده شما هیچ امتیازی در موتورهای جستجو ندارد و از نظر موتورهای جستجو اولین آگهی شما مد نظر است که همان آگهی اورجینال است. اگر قصد دارید که از چندین سایت نتیجه بگیرید بهتر است هر کدام از آگهی های شما با یکدیگر متفاوت ثبت شوند تا به سایتهای دیگر با مطلب کپی آسیب نرسد.یک آگهی اورجینال اگر در نیازآتی ثبت شود نیز نتیجه فوق العاده ای برای شما خواهد داشت.آگهی های کپی شده فقط به درد سایتهای پر بازدید می خورد نه موتورهای قدرتمند جستجو.به یاد داشته باشید علاوه بر اینکه آگهی خود را می توانید به کاربران سایتهای تبلیغاتی نمایش دهید از طریق موتورهای جستجو نیز می توانید مشتریان زیادی را روزانه بدست بیاورید.موتورهای جستجو مثل یک آدم موزی و با سیاست عمل می کنند..پس اگر یک آگهی در یک سایت ثبت کردید کپی آن را در سایتهای دیگر انتشار ندهید تا سود بیشتر از فروش بیشتر نصیب شما شود.