تماس بگیرید
شماره آگهی: 39495
فروش چسب ساختمانی | چسب بتن آببند

توضیحات آگهی

فروش چسب بتن جهت آببندی بتن و ترمیم بدنه مخازن ، استخر بتنی ، ترمیم آسیب دیدگی بتن و تهیه ملات و مانع ترک در اندود های آب بندی سیمان کاری و نرمه کشی سازه های بتنی مانند کانال های آب ، منابع آب و استخر های شنا , کشاورزی و تصفیه خانه ها ، سطوح بتنی دیوار ، کف و بدنه و اتصال بتن قدیم و جدید بر پایه رزین آکرلیک Sa12 و سایر افزودنی های شیمی ساختمان
جهت خرید و دریافت لیست قیمت فروش با گروه مهندسی بتن آزما تماس بگیرید:
09122782379
02177452062
WWW.AEGROUP.IR

استانداردها:
چسب بتن آب بند گروه مهندسی بتن آزما مطابق با الزامات استاندارد ASTM C1042 و ASTM C1059 می باشد.

میزان مصرف:
میزان مصرف دقیق چسب بتن آب بند با توجه به پارامترهای مختلفی مشخص می شود که از آن جمله می توان به میزان ناهمواری سطح، دمای محیط ، نوع سیمان ، مقدار سیمان ، نوع مصالح مصرفی و … بستگی دارد. ولی میزان مصرف معمول این ماده جهت افزودن به بتن جهت آب بندی داخلی بتن عموما 5 تا 9 درصد وزن سیمان مصرفی، جهت اضافه کردن به ملات ترمیمی 3 تا 5 درصد وزن سیمان مصرفی و برای افزودن به بتن برای افزایش چسبندگی به بتن قدیم و کاهش نفوذپذیری 4 تا 6 درصد وزن سیمان مصرفی است .

عملکرد و مزایا:
بهبود آب بندی و کاهش نفوذپذیری و افزایش مقاومت
بهبود چسبندگس ملات های سیمانی
سازگاری خوب با سیمان و حفظ عملکرد در محیط قلیایی بتن و ملات سیمانی
کاهش دهنده ترک جمع شدگی ملات سیمانی و بتن
مقاوم در برابر اشعه UV
مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
راحتی استفاده
غیر سمی و قابل استفاده در تماس با آب شرب و پرورش ماهی
فاقد یون کلر

روش مصرف:
1) به منظور افزایش نفوذ ناپذیری سطح ملات یا بتن: سطح باید تمیز و فاقد گرد و غبار و چربی باشد. چسب بتن آب بند را به نسبت 1 به 1 یا 1 به 2 با آب آمیخته کنید .با قلم و غلطک یا پیستوله سطح مورد نیاز در 2 نوبت با فاصله 1 تا 3 ساعت آغشته نمایید .

2) به منظور افزایش نفوذ نا پذیری داخلی: این محصول را به نسبت 1 به 3 تا 1 به 5 با آب به خوبی آمیخته کنید. اجزای خشک ملات را به محصول اضافه نمایید. پس از اتمام کار توسط مواد عمل آورنده بتن به مدت 5 روز محافظت گردد.

3) به منظور چسبندگی ملات جدید به قدیمی: سطح مورد نظر برای اجرا را عاری از هرگونه آلودگی و چربی و روغن و رنگ و مواد سست نمایید. یک لایه غلیظ و ضخیم از محصول چسب بتن را روی سطح بتن قدیمی اجرا نمایید. به میزان 4 تا 6 درصد وزن سیمان مصرفی از محصول را به ترکیب بتن تازه اضافه نموده و اجرا نمایید.

4) به منظور استفاده در کارهای ترمیمی: سطح زیر کار برای ترمیم را عاری از نقاط سست و هرگونه آلودگی و چربی نمایید. یک لایه از چسب رقیق شده با آب را به عنوان پرایمر زیر سطح اجرا نمایید. به میزان 3 تا 5 درصد وزن سیمان مصرفی در ملات ترمیمی اضافه شود تا خواص چسبندگی ملات افزایش یابد

سفارش بک لینک - سفارش رپورتاژ آگهی