نیازآتی

چگونه یک آگهی را در گوگل بالا بیاوریم؟

چگونه یک آگهی اینترنتی را در گوگل بالا بیاوریم؟ اگر بخواهیم یک پاسخ سریع به این سوال بدهیم باید بگوییم که: با رعایت کلیه اصول سئو میتوان یک آگهی اینترنتی را در گوگل بالا آورد.

اما حقیقت این است که این سوال با فرض آنکه مرحله تحقیق کلمات کلیدی به پایان رسیده است و شما تمام اصول را برای انتخاب آگهی اینترنتی مناسب رعایت کرده‌اید و حالا می‌خواهید بر اساس کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار خود، محتوایی تولید کنید و آن را به صدر جدول گوگل برسانید. مطرح شده است. در این حالت شما به راهکارهایی احتیاج دارید که به شما برای تولید محتوا و تبلیغ آن کمک کند.

امروزه سئو و بازاریابی آنلاین دو مقوله بهم گره خورده‌اند. امروزه اگر می‌خواهید آگهی و تبلیغات اینترنتی شما در گوگل رتبه خوبی داشته باشد، قبل از هر کاری باید کالا و خدمات مورد تقاضای مشتری را با بهترین قیمت، بهترین کیفیت، بهترین خدمات ارسال کالا، عرضه کنید.

بعد از آن مسائل فنی مرتبط با سئو و نحوه ارسال آگهی و موارد این چنینی مطرح است. به همین دلیل در این مقاله با رویکرد بازاریابی به کیفیت محتوای تولید شده و تبلیغ آن نگاه خواهیم کرد.

دوره آموزش بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ – استان تهران_5f82e89eb2825.jpeg
افزایش بازدید یک آگهی

چگونه یک آگهی را در گوگل بالا بیاوریم و آگهی پربازدیدی داشته باشیم؟

1.محتوای آگهی مرتبط منتشر کنید

با توجه به الگوریتم‌هایی مانند رنک برین Rankbrain اصول تولید محتوای مرتبط کمی با گذشته تفاوت کرده است. اکنون شما باید هنگام رخدادهای مهم در صنعت خود، محتوایی مرتبط با آن را در سایت خود ایجاد کنید.

محتوای آگهی با کیفیت جزء عواملی است که اگر سایتی آن را داشته باشد، براحتی میتواند رتبه‌های برتر گوگل را از آن خود کند. محتوای با کیفیت به سادگی میتواند کاربران را به سایت شما جذب کند. افزایش جذب مخاطب میتواند به افزایش فروش و رونق کسب وکار شما منجر شود. با افزایش کیفیت محتوا آگهی گوگل به صفحه آگهی شما در سایت نیازآتی امتیاز اعتبار و امتیاز ارتباط با واژه کاربر بالاتری خواهد داد.

نکته: هنگام نوشتن آگهی باید متن نهایی برای کاربر عادی بسیار ساده و قابل فهم باشد. بنابراین بعد از تولید محتوا متن آگهی را به خوانید و مطمئن شوید که متن کاملاً سلیس است.

نکته: هرگز در به کارگیری کلمات کلیدی در متن زیاده روی نکنید.

2.بروز رسانی آگهی بصورت منظم

به روز رسانی آگهی بصورت منظم هم منجر به بهینه سازی تجربه کاربری آگهی میشود و هم به افزایش رتبه آگهی کمک می‌کند. بروز رسانی منظم آگهی باعث میشود که کاربران نیز بصورت منظم برای مطالعه آگهی جدید درج شده به سایت مراجعه کنند. از طرف دیگر ربات‌های موتورهای جستجو نیز بر اساس الگوی بروز رسانی آگهی به سایت مراجعه می‌کنند و هر چه بروز رسانی آگهی منظم تر باشد سرعت ایندکس شدن صفحات سایت نیز بیشتر خواهد شد.

نکته: کیفیت آگهی تولیدی مهم تر از تعداد آگهی تولیدی در نیازآتی است. یعنی آنکه اگر شما هفته ای یک آگهی با کیفیت ارائه بدهید. بسیار بهتر از آن است که هر روز یک آگهی بی کیفیت در سایت بارگذاری نمایید.

3.تگ‌های متا در ثبت آگهی

تگ‌های متا اهمیت بالایی در سئو دارند. متا تگ‌ها درون تگ Head قرار میگیرند و اطلاعاتی راجع به صفحه به موتورهای جستجو ارائه میدهند.

نکته: تگ‌های متا در کمپین‌های تبلیغاتی دیگر مانند بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی نیز کاربرد دارند.

مهمترین متا تگ‌ها عبارتند از:

متا عنوان: این تگ یکی از مهمترین تگ‌های متا است. محتوای این تگ در صفحه نمایش نتایج جستجوی گوگل به نمایش در آمده و کاربران با کلیک روی آن به صفحه مد نظر منتقل میشوند. استفاده از کلمات کلیدی در متا عنوان کاملاً ضروری است. پیشنهاد ما این است که متا عنوان با کلمه کلیدی شروع شود و یا دقیقاً خود کلمه کلیدی اصلی بعنوان متا عنوان استفاده شود.

نکته: گوگل در محتوای صفحه و متا عنوان بدنبال ارتباط محتوایی خواهد گشت و اگر از نظر گوگل عنوان صفحه با محتوای صفحه همآهنگ نباشد رتبه سایت شما در گوگل کاهش خواهد یافت و یا حتی از صفحه نتایج جستجوی گوگل حذف خواهید شد.

متا توضیحات: این تگ در کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی اهمیت بالایی دارد و محتوای آن ممکن است توسط گوگل استفاده شود.

متا توضیحات میتواند باعث افزایش نرخ کلیک سایت در گوگل و شبکه‌های اجتماعی شود. بنابراین استفاده از Call to Action برای محتوای متا توضیحات یک ضرورت است.

متا کلمات کلیدی: استفاده از متا کلمات کلیدی مدتی است که توسط گوگل نفی شده است. عملاً استفاده از آن بر روی سئو سایت شما تاثیر نخواهد داشت. اغلب کارشناسان سئو پیشنهاد میدهند که دیگر از این متا تگ در سایت خود استفاده نکنید. اگر میخواهید از این متا تگ استفاده کنید مطمئن شوید که بیش از چهار کلمه در آن قرار نمی دهید و کلمات کلیدی شما باید بیان کننده موضوع اصلی، محتوای صفحه باشند.

بازاریابی از طریق سایت آگهی رایگان
بازاریابی از طریق سایت آگهی رایگان

بالا بردن رتبه کلمه کلیدی یک آگهی در گوگل و اهمیت آن از نظر بازاریابی

سئو بعنوان یک بازو از بازارایابی آنلاین عمل می‌کند. اما این بازو یکی از بازوان قدرتمند بازاریابی است و اصلاً نباید آن را کم اهمیت فرض کرد.

گوگل روز به روز به سمتی حرکت می‌کند که کاربران تنها سایت‌هایی را در نتایج جستجو ببینند که برای آنها کاربردی باشد. این بدان معنا است که آگهی شما در سایت نیازآتی تنها در صورتی رتبه اول گوگل خواهد بود. که از نظر گوگل دقیقاً خواسته مشتری را برآورده کند و این کار را بهتر از سایت‌های رقیب انجام دهد.

گوگل برای آنکه متوجه شود کیفیت آگهیی شما و ارتباط آن با خواسته مشتری به چه صورت است به عواملی نیاز دارد که به آنها Signal های رتبه بندی می‌گویند. در این مقاله ما 3 عامل مهم از صدها عامل تاثیر گذار در افزایش رتبه یک صفحه در گوگل را ذکر کرده ایم. رعایت دقیق و حرفه ای این 3 عامل در بسیاری از موارد برای ارتقاء رتبه یک سایت کافی است.

اگر شما کالا و خدمات را مطابق نظر کاربران تهیه کرده باشید و کاربر با ورود به سایت شما براحتی بتواند به خواسته خود برسد. شما در انجام سئو آگهی خود موفق شده‌اید و بازاریابی موفقی را نیز به اجرا گذاشته‌اید.

درصد بالایی از مخاطبان بیشتر صنایع برای یافتن کالا و خدمات مد نظر خود در گوگل جستجو می‌کنند. این تعداد در آینده بیشتر نیز خواهد شد. گوشی‌های هوشمند بسیار فراگیر شده‌اند، اگر تا دیروز افراد برای کار با اینترنت نیاز به دانش کامپیوتری و کار با موس و کیبرد و آشنایی با سیستم عامل نیاز داشتند. امروزه تنها کافیست که نحوه کار با گوشی‌های هوشمند را بدانند. بنابراین در آینده نه چندان دور بازاریابی آنلاین به یکی از مهمترین روش‌های بازاریابی برای تمام صنایع تبدیل خواهد شد.

داشتن رتبه بالا در گوگل میتواند براحتی بعنوان یکی از مهمترین روش‌های بازاریابی شما عمل کند. بسیاری از مشتریان ما 80 تا 100 درصد مشتریان خود را از طریق سئو سایت بدست می‌آورند. سایت‌هایی مانند دیجی کالا فروش سرسام آور خود را مدیون رتبه بالای خود در گوگل هستند.

بنابراین اگر قصد دارید که در آینده بازار خود را حفظ و توسعه دهید به بازاریابی با کمک سئو بعنوان یکی از مهترین بازوهای بازاریابی کسب و کار خود فکر کنید.

مطالب مرتبط