درج اگهی رایگان

درج آگهی در سایت بانک آگهی نیازآتی

درج آگهی رایگان

نیازآتی یک سایت درج آگهی و ثبت آگهی تبلیغاتی همیشگی است.

ثبت آگهی یکبار برای همیشه

یکی از مزایای ثبت آگهی در سایت نیازآتی این است که برخلاف خیلی از سایتهای درج آگهی که آگهی های ثبت شده محدودیت زمان دارند و پس از مدتی منقضی میشوند, ثبت آگهی در نیازآتی محدودیت زمانی ندارد و آگهی شما هیچگاه منقضی نمی شود.

آگهی شما برای همیشه در سایت نیازاتی خواهد ماند و قابل دسترس و مشاهده عموم خواهد بود. در هر زمان و مکان میتوانید آگهی خود را حذف کنید. مثلا محصول و کالای شما فروخته شده و دیگر نیازی به آگهی ندارید و یا شغل و حرفه و کسب و کار خود را تغییر دادید و آگهی ثبت شده شما در سایت قابل مشاهده است میتوانید آگهی خود را حذف کنید.

انتشار-آگهی-رایگان

درج آگهی به ساده ترین روش ممکن

عضویت پیامکی برای ثبت آگهی اینترنتی

عضویت برای درج آگهی در سایت نیازآتی بسیار آسان است. فقط کافیست شماره همراه خود را وارد کنید. کد پیامک شده به شماره همراهتان را ثبت کنید و وارد پنل کاربری خودتان شوید و حالا آگهی خودتان را ثبت کنید.

میتوانید در پنل خودتان در نیازآتی در قسمت [حساب کاربری من] مشخصات خودتان را ثبت کنید. با تکمیل اطلاعات این قسمت به مشتریان و بازدیدکنندگان آگهی خودتان کمک میکنید که اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کارتان داشته باشند. ما پیشنهاد میکنیم اطلاعات این قسمت را کامل و دقیق ثبت کنید. این اطلاعات همچنین در قسمت پروفایل قابل نمایش است.


مطالب مرتبط