درج آگهی رایگان

ثبت آگهی رایگان_درج آگهی رایگان اینترنتی_ثبت آگهی تبلیغاتی_آگهی رایگان_ثبت تبلیغات رایگان

قصد ثبت آگهی اینترنتی دارید؟ نیازآتی مکانی برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی است. نیازمندی های اینترنتی ایران.

درج آگهی

ثبت آگهی رایگان در نیازاتی به آسانی انجام می شود . ثبت آگهی رایگان تبلیغاتی موثر و بدون هزینه برای فروش محصولات و ارائه خدمات است. این متن برای راهنمایی ثبت آگهی رایگان تهیه شده است .

ثبت آگهی رایگان در نیازاتی

حتی اگر تا به حال آگهی برای خود ثبت نکرده اید با خواندن این مطلب می توانید به راحتی آگهی تان را ثبت کنید و آگهی خود را سئو کنید . برای اینکه تبلیغ موفقی داشته باشید کمی وقت بگذارید و متن این صفحه را با دقت مطالعه کنید .

درج آگهی رایگان
درج آگهی رایگان _ ثبت آگهی رایگان در نیازاتی

سئو کردن آگهی ها باعث می شود که آگهی شما بیشتر دیده شود و زنگ خور بالاتری داشته باشید . ما این امکانات را برای اولین بار برای آگهی ها در نظر گرفته ایم .

راهنمای ثبت آگهی رایگان

عنوان آگهی – ثبت آگهی رایگان

عنوان آگهی باید جذاب باشد شامل کلمات کلیدی محصول یا خدمت مورد نظر شما باشد . از عنوان های خیلی کوتاه نباشد بهترین عنوان حدود یک خط باشد . عنوان آگهی به گونه ای تنظیم شده است که در سایت در کنار سایت های دیگر درج می گردد و در سرچ گوگل نیز آورده می شود . پس با دقت بیشتری عنوان آگهی خود را انتخاب کنید .

متن آگهی – درج آگهی رایگان

متن آگهی اینترنتی شما تاثیر زیادی در بازدید آگهی شما دارد. زمان بگذارید و متن آگهی رایگان خود را کامل بنویسید.

تمام ویژگی ها و مزایا و خدمات خود را در متن آگهی اینترنتی توضیح دهید.سعی کنید کلمات کلیدی و عنوان آگهی حتما در شرح آگهی رایگان شما حداقل 2 الی 3 بار تکرار شود. هر چه متن آگهی شما جامع تر جذب مخاطب و در نتیجه آن جذب مشتری بیشتر خواهد بود.

سایت برتر درج آگهی رایگان
آگهی رایگان اینترنتی در نیازآتی

متن آگهی خود را با جدیت تهیه کنید

اکثر کسانی که آگهی خود را ثبت می کنند چند جمله کوتاه را در قسمت متن قرار می دهند و این اشتباه می باشد . تا آنجائی که امکان متن آگهی را کامل درج کنید . گفته شده تا 900 کلمه می تواند بهترین متن آگهی باشد . متن آگهی باید جداب و تبلیغاتی باشد . متن آگهی باید شامل کلمات کلیدی مورد نظرتان باشد . بین 5 تا 7 درصد از کلمه کلیدی مورد نظر استفاده کنید . متن آگهی باید بدون غلط املائی با انشاء مناسب باشد .

استان ، شهر و محله – ثبت آگهی رایگان

یکی از فیلدهای لازم برای آگهی رایگان ابتدا استان خود را انتخاب کنید.

به صورت اتوماتیک فهرست شهرها در گزینه شهرها نمایش داده می شود .شهر خود را انتخاب کنید . انتخاب استان و شهر الزامی است

گروه و زیر گروه ها آگهی ها

برای جستجوی سریع آگهی شما تمامی سایت های آگهی نامه آگهی ها یا آگهی رایگان را گروه و دسته بندی می کنند . مثلا کسی که کار ساختمان می کند باید در گروه خود آگهی خود را ثبت کند . موقع ثبت نام گروه و زیر گروه را مطابق با نوع شغل ، خدمات و محصولات خود را مطابق گروه و زیر گروه های آگهی طبقه بندی کنید . گروه بندی آگهی الزامی است

تلفن و اطلاعات تماس – ثبت آگهی رایگان

تلفن خود را با ذکر کد شرح وارد کنید . می توانید شماره همراه خود را به جای تلفن ثابت وارد کنید . فیلد تلفن و اطلاعات تماس تبلیغ در سایت های درج آگهی رایگان الزامی است .

تصویر آگهی – ثبت آگهی رایگان

برای آنکه بازدید کننده بتواند به راحتی با محصولات و خدمات شما ارتباط برقرار کند عکس خدمات و یا محصول خود را حتما در آگهی خود ثبت کنید . عکس مناسب و واضح انتخاب کنید که گویای آگهی شماست.

لطفا به مورد زیر توجه کنید:

آگهی ها برای ثبت خدمات و محصولات شما می باشد . برای معرفی بیزینس ، شرکت ، فروشگاه یا مجموعه خود سایت نیازآتی راه کار مناسبی برای شما در نظر گرفته است که توضیح آن در ذیل آمده است .

شما به هر تعداد که بخواهید می توانید آگهی رایگان اینترنتی در نیازاتی ثبت کنید

کلمات کلیدی باید به شکلی در طول محتوا توزیع شوند که هم متن تان برای کاربران قابل خواندن باشد و هم موتور جستجو بتواند موضوع متن تان را تشخیص دهد.

آگهی خود را به زبان خودتان بنویسید

توجه داشته باشید که آگهی ثبت می کنید متعلق به شماست و تا می توانید به زبان خودتان و همانگونه که مشتریانتان را قانع می کنید متن آگهی خود را  بنویسید و اصلا وسواس به خرج ندهید اما تا آنجائی که می توانید به نکات زیر هم دقت داشته باشید.

نکته دیگر اینکه محتویات چگالی کلمات در سایت حداکثر ۵% مفید است یعنی کلمه کلیدی شما در ١۰۰ کلمه ۵ بار تکرار شود، و استفاده زیادی از کلمات کلیدی برای سئو زیان آور است.

موضع اصلی را تبلیغ کنید

1- نباید حاشیه بروید بهتر است همان اول متن آگهی تبلیغاتی به موضوع اصلی اشاره کنید.

کلی گوئی نکنید با جزئیات آگهی کنید

2- بهتر است در متن آگهی تبلیغاتی کلی گویی نداشته باشید. سعی کنید حرف‌هایتان را با دلیل و مدرک بیان کنید.

البته با شیوه‌ای دوستانه که خواننده را ترغیب به خواندن کل متن آگهی کنید . اینکه باعث شود برای خواندن وقت نگذارد و در همان ابتدا از خواندن آگهی صرفه نظر کند.

اگر شما در همان ابتدای متن انگیزه‌ی لازم برای خواندن را برای مخاطب ایجاد کنید حتی اگر متن تبلیغاتی طولانی هم باشد ، خواننده ترغیب می شود برای آگاه شدن از تمامی اطلاعات  آگهی را کامل بخواند .

ویژگی ها و منافع را ذکر کنید

3- همیشه در آگهی ها باید گفته هایتان را با دلایل و شواهد واقعی اثبات کنید. برای مثال استفاده از نظرات مشتریان قبلی می تواند تاثیر بسزایی در بازدهی متن آگهی تبلیغاتی شما داشته باشد.  این کار حس اعتماد را در خواننده به وجود می‌آورد. استفاده از نظر مشتریان مشهور و بنام ، نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت زیرا افراد به استناد نظرات آنها اکتفا می کنند و به سمت آن محصول می روند.

خدماتتان را تبلیغ کنید

4- یکی دیگر از راه های جذب مشتری از طریق آگهی ، نصیحت کردن مخاطب و یا ارائه یک نوع خدمت است. این نوع تبلیغ ها حدود 75 درصد بیشتر از تبلیغاتی که فقط جهت اطلاع رسانی هستند تاثیر دارند و مدت زمان طولاتی‌تری در ذهن خواننده باقی می ماند.

شیوا و جذاب آگهی کنید

5- متن آگهی تبلیغاتی را ساده و روان بنویسید و چندبار آن را بازخوانی کنید تا اینکه مطمئن شوید هیچ ایراد دستور زبانی ندارد. برای اینکه حواس خواننده پرت نشود باید به زبان عامه‌ی مردم نزدیک باشد در این صورت بر روی موضوع تمرکز بیشتری خواهند داشت.

چیزی را بگوئید که لازم است ، بیهوده نگوئید

6- تعریف ها و توضیحات بیهوده و اضافی ممنوع

هرگاه  در متن آگهی  توضیحات بیش از حد داده شد  باید شک کنید، که در همان موضوع ضعف دارد.

ساده بنویسد ، درک آگهی را سخت نکنید

7- از به کاربردن کلمات ثقیل خودداری کنید. برخی اعتقاد دارند کلمات باید دهان پر کن باشد. این ایده ای اشتباه است و نتیجه مثبتی به همراه ندارد.  امکان دارد این کلمات برای خوانندگان نامفهوم باشد . این مسئله نیز وجود دارد که شاید کلمه‌ای را نابجا به کار ببرید.
ساده نویسی هنری است که باید با استفاده از آن متن‌های کوتاه ، روشن و قابل درک را خلق کرد.

داستان ننویسید ، خدمات و محصولات خود را برای فروش آگهی کنید

8- هیچ گاه به تصور اینکه در رقابت نگارشی شرکت می کنید،  آگهی خود ننویسید.

مشتری را ترغیب به خرید کنید

9- این موضوع را  به یاد داشته باشید که با  متن آگهی تبلیغاتی شما نباید برای خواننده سرگرمی ایجاد کنید . آگهی باید بلکه هدف شما باید معرفی درست و دقیق محصول و ارائه اطلاعات برای جذب هر چه خواننده باشد.

با توضیحات بیشتر  به آگهی خود اعتبار ببخشید

10 – متن آگهی شما نباید خیلی کوتاه باشد و کلی باشد مثلا جوشکار سیار عبارت مناسبی برای آگهی شما نیست .

مطالب مرتبط