-درج آگهی استخدام رایگان-درج آگهی رایگان استخدام مشاغل-درج اگهی

آگهی رایگان, درج آگهی رایگان, ثبت آگهی رایگان, ارسال آگهی رایگان, انتشار آگهی رایگان

آگهی رایگان

نیازآتی | درج آگهی اینترنتی رایگان, ثبت آگهی تبلیغاتی, آگهی رایگان آگهی رایگان – نیازآتی یک سایت آگهی رایگان است و شما میتوانید تبلیغات و آگهی کسب و کار خودتون رو در سایت نیازآتی ثبت کنید.

برای درج آگهی رایگان در سایت نیازآتی کافیست عضو سایت شوید و در پنل خود اقدام به ارسال آگهی خدمات و یا محصولات خود نمایید.

درج آگهی در سایت نیازآتی به دو صورت آگهی رایگان و آگهی ویژه است.

با ارسال آگهی رایگان در سایت نیازآتی آگهی و نیازمندیهای شما در نتایج جستوجوی گوگل قابل مشاهده است.

شاید این مطلب را بپسندید : رایگان رتبه اول گوگل باشید – افزایش آمار بازدید آگهی

برای قرار گیری آگهی تان در صفحه اول نیازآتی و بازدید بیشتر آگهی، کافیست اگهی خود را ارتقا داده و به اگهی ویژه تبدیل کنید.

لطفا از درج اگهی تکراری با عنوان و متن یکسان شدیدا خودداری کنید، بلافاصله بعد از مشاهده، آگهی شما از سایت حذف خواهد شد و در صورت تکرار، دسترسی شما به پنل کاربری تان مسدود خواهد شد.

درج آگهی رایگان مشاغل صنعتی, درج آگهی رایگان مشاغل ساختمانی, درج اگهی رایگان مشاغل خدماتی, درج آگهی رایگان املاک, درج اگهی رایگان خودرو, درج اگهی رایگان, آگهی رایگان, درج اگهی رایگان, ثبت اگهی رایگان, ارسال اگهی رایگان, انتشار اگهی رایگان, اگهی رایگان اینترنتی, اگهی رایگان آنلاین, درج رایگان اگهی, ثبت رایگان اگهی, ارسال رایگان اگهی, ارسال اگهی, ثبت اگهی, سایت اگهی رایگان

توصیه هایی برای نوشتن آگهی رایگان موثر و پر بازدید

“ما در حال نوشتن یک رمان نیستیم، بلکه می خواهیم یک آگهی برای فروش محصول بنویسیم”. وقتی در مورد اهمیت نوشتن یک آگهی فروش موثر صحبت می کنیم استدلال هایی را بارها و بارها می شنویم. این استدلال اینست: “نوشتن یک آگهی رایگان فروش خوب، بطوری که خواننده را به سمت خود بکشد، اعتماد بسازد و موجب نتیجه گیری شود، یک هنر ظریف در صنعت داستان نویسی است”. اما چرا؟

آگهی یک مکالمه مستقیم با مصرف کننده است

نوشتن آگهی، یک گفتگوی باز و ارتباط با ارزش میان شما و مشتریان است. چگونه رفتار شما در این گفتگو می تواند تاثیر زیادی بر میزان فروش داشته باشد؟ در مورد عادات خرید خود فکر کنید. آیا شما به یک وب سایت پر از غلط های املایی اعتماد می کنید و یا به یک سایت دقیق و منظم، که ویژگی های جالب آن به روشنی در آگهی آمده؟

علاوه بر این، از گوگل بابت به روز رسانی های الگوریتم خود تشکر می کنیم، چرا که کیفیت بالا و مرتبط از اهمیت بالایی در حال حاضر برخوردار است.

در توصیه های طلایی در این خصوص را معرفی می کنیم، امیدوارم مفید واقع شود. در پایان شما نیز نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 “مصرف کننده یک احمق نیست. او همانند همسر شماست. شما به هوش او توهین کرده اید اگر بخواهید با سر دادن شعار های بی اساس و ویژگی های غیر مفید او را مجبور به خرید کنید”.

 یکی از غول های دوران طلائی تبلیغات است، که از طرف مجله تایم در سال ۱۹۶۲ به عنوان ” قوی ترین جادوگر صنعت امروز تبلیغات از گذشته تا بعد ” نامیده شده است. همچنین او نوشته های بسیار قوی و با ارزشی در حوزه  فروش نیز دارد.

شاید در بالا کمی تند بیان شده باشد. بعضی از کسب و کارها در فروش محصول و سرویس خود، بین آگهی نوشته شده و مشتریان خود قطع ارتباط را تجربه می کنند. در واقع، معمولا فراموش می کنند که آنها همکارانشان هستند! به یک نفر علاقه مند شده و دوستان شان هم کسانی خواهند بود که همواره کمکشان می کنند.

زمانی که دیدگاه و نظرات تک بعدی داشته باشید بیشتر مرتکب اشتباه خواهید شد تا نسبت به زمانی که بطور انفرادی می اندیشید!
بهترین رفتار مناسب، با خواننده همانند شریک رفتار کردن است. یک داستان خلق می کنید و آنها را گرفتار (مثبت) خود می سازید.

“مقتدرترین عنصر تبلیغات، حقیقت است”.

برخلاف باور عموم، برای دستیابی به فروش زیاد، شما لازم نیست ارزان ترین و یا بهترین محصول را در اختیار داشته باشید. بالاتر از همه، شما نیاز دارید تا خواننده به شما اعتماد کند. این روز ها بسیاری از خرید ما بصورت آنلاین شکل می گیرد، که آن هم پر شده از هرزنامه ها و افرادی که پشت نقابهای دروغین به کلاهبرداری می پردازند. در عوض وب سایت های مورد اطمینان و معتبر از نرخ بالای بازدید ها لذت می برند.

بنابراین، شما چگونه می توانید خود را مورد اعتماد جلوه دهید؟ برای شروع، حقیقت را بگویید. برای اینکه صادق بنظر بیایید، هیچ کسی به فردی که مرتب خود را مورد ستایش قرار می دهد اعتماد نمی کند. زمینه سازی فروش با اعتماد و اعتدال شروع می شود. هنگامی که قصد دارید داستان خود را در سایت قرار دهید، آن را به شکل قابل باور بیان کنید. در مورد اشتباهات خود صحبت کنید. اگر محصولتان برخی محدودیت ها را برای کاربران به همراه دارد، خودتان آنها را به مشتری توضیح دهید تا در ذهن او نقش یک کلاهبردار را به خود نگیرید.

 بطور میانگین از هر ۵ خواننده تیتر مطلب، یک نفر متن کامل را می خواند. تیتر مناسب ۸۰ درصد تاثیر بیشتر می گذارد (وقتی شما تیتر خود را می نویسید، ۸۰ سنت از دلار خود را خرج کرده اید).

پس تیتر . تیتر عنصری است که توجه مخاطب را به سمت مطلب شما جلب می کند و مخاطب تصمیم می  گیرد که متن شما را بخواند یا نه

بنابراین، شما می بایست زمان زیادی را برای نوشتن یک تیتر جذاب سرمایه گذاری کنید. اصول کلی برای تیتر نویسی چه چیزهایی هستند؟ سادگی، کوتاه بودن و اشاره به موضوع داشتن. همینطور تیتر مطلب شما از طرف گوگل مورد ارزیابی قرار می گیرد، پس سعی کنید تیتری متناسب با محتوا در نظر بگیرید.

 “اشخاص علاقمند به شما نیستند، آنها علاقمند خودشان هستند”.

زمانی که شما این امر ضروری و بسیار مهم را درک کنید، دیگر نوشته ی شما همانند سابق نخواهد بود! زیرا شما دریافتید که نوشته های فروش کاری با شما و کسب و کارتان ندارند! بلکه نوشته های شما برای مشتری شماست و برای مشتری شما همه کار می کند.

این مربوط به نکته اول می شود، که شما چطور با مخاطبان صحبت می کنید. این می بایست کاری را انجام دهد که شما می گویید. آنها نیازی ندارند بدانند که شما در سطح کشور چند انبار محصول دارید، بلکه آنها می خواهند سرعت و کیفیت خدمات و محصول شما به خودشان را بدانند.

“مردم دوست ندارند تبلیغات بخوانند، آنها چیزی را می خوانند که به آن علاقه دارند. گاهی اوقات ممکن است آن تبلیغ باشد”.

اشخاص دوست ندارند به عنوان یک خوراک نوشته تبلیغاتی به او نگاه شود، پس شما می بایست در نظر بگیرید که مخاطبان به این نوع نوشته ها اهمیت نمی دهند. اگر شما آنها را انسانی منحصربفرد، خلاق و یا به اندازه کافی جذاب می دانید می توانید این شانس را داشته باشید که مطلب شما خوانده شود. در نظر بگیرید که متن شما چه مشکلی از آنها را مرتفع می کند؟ و یا به کدام یک از نیاز های آنها پرداخته و سعی در ارائه راهکار مفید دارد؟ اگر متن شما دارای این ویژگی های مفید برای مخاطبان است می توانید از شانس خوانده شدن مطلب خود برخوردار شوید.

سایت نیازآتی محیطی جهت: ارسال آگهی رایگان , آگهی رایگان اینترنتی , آگهی رایگان نیازمندیها , درج آگهی رایگان ,آگهی رایگان خودرو ,آگهی رایگان خودرو ,آگهی رایگان در گوگل ,آگهی رایگان استخدام شما می باشد.

تبلیغات رایگان اینترنتی با استفاده از سایت های ثبت آگهی و درج اگهی رایگان

سایت و اپلیکیشن های بسیاری برای ثبت آگهی در اینترنت ایجاد شده است که برخی از آنها همچون دیوار و شیپور شهره عام و خاص می باشد. این نوع سایت ها را «سایت ثبت آگهی» می گویند که کاربران در آن امکان ثبت آگهی رایگان جهت خرید و فروش کالا، ارائه خدمت و یا معرفی نیاز خود را دارد. سایت های ثبت آگهی در حقیقت بخشی از دیجیتال مارکتینگ هستند که باعث می شوند کسب و کارهای اینترنتی بتوانند بدون صرف هزینه (یا هزینه اندک) تجارت خود را تبلیغ کرده و کسب و کار خود را رونق دهند. استفاده از این سایت ها اولین قدم در بازاریابی اینترنتی به حساب می آید.

در کشور ما خدمات خرید و فروش اینترنتی و ثبت آگهی تحت عنوان سایتهای ثبت آگهی حدودا از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و اکنون ده ها سایت در این حوزه وجود دارد که عموما خدمات ثبت آگهی خود را به صورت رایگان به کاربران ارائه می دهند و افراد می توانند بدون صرف هزینه از آنها استفاده نمایند. در میان انبوه سایت های آگهی رایگان باید از برترین و پربازدیدترین آنها استفاده کرد تا بازدید بالای آنها باعث شود آگهی های شما نیز توسط افراد بیشتری مشاهده شود.

معمولا افراد برای پیدا کردن یک سایت از موتور جستجو استفاده می کنند که در مورد این موضوع نیز وضعیت به همین صورت است و کاربران برای پیدا کردن سایت های ثبت آگهی با عباراتی نظیر «ثبت آگهی»، «آگهی رایگان»، «تبلیغات رایگان»، «بهترین سایت های ثبت آگهی»، «تبلیغات رایگان اینترنتی» و … را جستجو می کنند که در نتیجه آن ده ها وب سایت نمایش داده می شود. در این صورت کاربر نمی داند باید از کدام سایت استفاده نماید و برای ثبت یک آگهی مجبور است چند سایت را آزمایش کند.

این کار علاوه بر اتلاف وقت باعث کلافه شدن فرد نیز می شود و در نهایت فرد به هدف خود نیز دست پیدا نمی کند. اما در صورتی که فهرست بهترین سایت های ثبت آگهی در اختیار باشد دیگر این مشکل بوجود نمی آید و کاربران به راحتی می توانند در سایت مناسب آگهی ثبت نمایند.

از میان دهها وب سایت رایگان ثبت آگهی که در آنها امکان معرفی خدمات، محصولات و کالا برای کاربر وجود دارد تنها برخی از آنها بازدید بالایی داشته و کیفیت مناسبی دارند و بهتر است کاربران برای دریافت خدمات مناسب و بی دردسر از آنها استفاده نمایند. سایت هایی که هر یک بازدید بالایی داشته و بعضا جزء برترین سایت های ایرانی هم هستند. برای استفاده از این سایت ها هم تنها لازم است یک حساب کاربری ساده ایجاد کنید تا بتوانید از طریق وب سایت یا اپلیکیشن به ثبت آگهی دسترسی پیدا کنید. 

۱- سایت دیوار (Divar.ir)

۲- سایت شیپور (Sheypoor.com)

۳- سایت باما (Bama.ir)

۴- سایت نیاز روز (Niazerooz.com)

۵- سایت ایران تجارت (Iran-tejarat.com)

۶- سایت ایستگاه (Istgah.com)

۷- سایت نت برگ (Netbarg.com)

۸- سایت آفتاب (Aftabir.com)

۹- سایت راهنمای همشهری (Rahnama.com)

۱۰- سایت نیازآتی (NIAZEATI.IR)

یکی از روشهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی، تبلیغات می باشد که برای دستیابی به آن می توان از سایت های رایگان ثبت آگهی استفاده نمود. صاحبان کسب و کارها و کسانی که خدمت ارائه می دهند می توانند کار و خدمت خود را در قالب آگهی تبلیغاتی در سایت های فوق ثبت کرده و منتظر تماس مشتریان باشند. با وجود این سایت ها دیگر لازم نیست به صورت بازاریابی کنید. اینترنت و سایت ها یک فرصت مناسب هستند که در صورت بهره گیری از آنها می توان موفقیت های خوبی در کار کسب نمود. البته برای تبلیغات اینترنتی باید به رتبه سایت نیز توجه داشت. یک مولفه در رتبه بندی سایت ها، رتبه الکسا می باشد که بیانگر میزان بازدید سایت توسط کاربران می باشد.

آیا امکان ثبت تبلیغات رایگان در گوگل وجود دارد؟

تبلیغات رایگان! چیزی که بسیاری از کاربران وب به دنبال آن هستند و تلاش می کنند تا تبلیغات رایگان خود را در سایت های پربازدید نظیر گوگل قرار دهند. سایت های مختلفی نیز جهت پاسخ به این نیاز کاربران ایجاد شده است که تمام آنها شعار «تبلیغات رایگان در گوگل» را سر می دهند؛ اما مشخص نیست که آیا چنین چیزی حقیقت دارد و یا این که تنها شعار این سایت ها جهت جلب توجه کاربران می باشد. به هر حال ما قصد داریم این موضوع را بررسی کرده و نتیجه آن را مشخص نماییم.

سایت های ثبت آگهی رایگان

این سایت ها با هدف خرید و فروش آنلاین و ثبت آگهی های تبلیغاتی جهت ارائه خدمات راه اندازی شدند و برخی از آنها بازدید بسیار بالایی نیز دارند. برخی از پربازدیدترین سایت های تبلیغات رایگان اینترنتی عبارتند از دیوار، شیپور، راهنمای همشهری، نیازآتی و … که بر پایه ثبت آگهی طراحی شده اند.

ثبت تبلیغ رایگان در گوگل!

درج آگهی رایگان در گوگل – ثبت آگهی رایگان در گوگل – تبلیغات در گوگل – درج اگهی در گوگل به صورت رایگان

اما به نظر شما آیا چنین چیزی حقیقت دارد و سایت های آگهی رایگان برای شما به صورت رایگان در گوگل آگهی ثبت می کنند؟ با کمی تفکر می توان فهمید که قطعا چنین نیست. تبلیغات در گوگل زیر نظر سرویس گوگل ادز (Google Ads) می باشد و کاربران جهت ثبت آگهی در گوگل باید پس از ثبت نام در گوگل وارد بخش Google Ads شده و در آنجا پس از طی مراحلی آگهی خود را ثبت نمایند.

پس قطعا منظور از ثبت آگهی رایگان در گوگل این است که اگر عنوان و متن آگهی شما سئو شده باشد و کپی برداری نباشد در نتایج جستوجوی گوگل نمایش داده میشود.

همیشه آگهی دهنده گان یک عنوان و متن را در سایتهای مختلف درج آگهی ثبت میکنند و در واقع فقط copy و paste میکنند که این موضوع باعث افت بازدید و ایندکس نشدن در گوگل میشود. با کمی حوصله میتوانید عنوان و متن های متفاوتی را در سایتهای درج آگهی قرار دهید و از اسپم شدن آگهی در نتایج گوگل جلوگیری کنید.

لطفا به این نکته توجه کنید : آگهی رایگان بی‌کیفیت در سایت نیازآتی تایید نمی‌شود

آگهی رایگان بی کیفیت چیست؟

در سایت نیازآتی که به عنوان مرجع ثبت آگهی رایگان فعالیت می‌کند، لازم است کیفیت آگهی‌ها تایید شوند.

آگهی‌های بی‌کیفیت شامل این موارد هستند:

• آگهی‌هایی با عناوین خیلی طولانی یا خیلی کوتاه

• آگهی هایی با توضیحات خیلی کوتاه و یا خیلی طولانی

• آگهی هایی که در عنوان آن‌ها شماره تماس درج شده

• آگهی‌هایی که روی تصاویر آن‌ها شماره تماس ثبت شده

• آگهی‌هایی که روی تصاویر آن‌ها لینک سایت یا شبکه اجتماعی وجود دارد

• آگهی‌های تکراری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. آگهی رایگان
    نیازآتی 1401-08-05

    برای درج آگهی از منو بالا روی لینک ارسال آگهی جدید کلیک کنید

    آگهی رایگان, درج آگهی رایگان, ثبت آگهی رایگان, ارسال آگهی رایگان, انتشار آگهی رایگان

  2. آگهی رایگان
    نیازآتی 1402-03-30

    آگهی رایگان , درج آگهی رایگان , ثبت آگهی رایگان , ارسال آگهی رایگان , انتشار آگهی رایگان

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *