بازاریابی بین‌المللی، در ساده‌ترین سطح خود، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در ورای مرزهای کشورش تصمیم‌گیری کند. پیچیده‌ترین سطح آن، شامل ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ‌کردن استراتژی بازاریابی شرکت در سراسر جهان می‌باشد.

d8afd8b1d8ac d8a2daafd987db8c d8b1d8a7db8cdaafd8a7d986 d8a8d8afd988d986 d986db8cd8a7d8b2 d8a8d987 d8b9d8b6d988db8cd8aa d988 d8abd8a8d8aa 63ef94a4ad72f - بازاریابی بین‌المللی
بازاریابی بین‌المللی

طبق تعریفی دیگر، بازاریابی بین‌المللی عبارت است از انجام فعالیت‌های تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک شرکت به مشتریان یا مصرف‌کنندگان خود در بیش از یک کشور، به منظور کسب سود.

cropped appnew25 300x300 - بازاریابی بین‌المللی

نیازآتی یک سایت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی است و شما میتوانید تبلیغات و آگهی کسب و کار خودتون رو در سایت نیازآتی ثبت کنید.

بازاریابی بین‌المللی

مراحل و اصول بازاریابی جنبه استاندارد و عمومی دارند و در همه بازارها و کشورها قابل اجرا هستند. تنها وجه تمایز بازاریابی داخلی و بازاریابی بین‌المللی در حوزه فعالیت آنهاست. همین تفاوت مهم مبحث جدید بازاریابی بین‌المللی را به وجود می‌آورد که از جمله مسائل مورد توجه در آن، آگاهی از مسائل کشور (های) دیگر، اتخاذ استراتژی‌های مناسب برای ورود به کشورها و بازارهای مختلف و انجام اقدامات خاص در بازارهایی است که برای خارجیان تا حدی با اطمینان کمتر و ریسک بالاتر همراه است.

منبع

دیدگاهی بنویسید