قوطی استیل-فروش قوطی استیل-استنلس استیل

توضیحات آگهی

فروش قوطی استیل 304 – فروش قوطی استیل 316 -فروش انواع گرید قوطی استیل
قوطی استیل یک نوع پروفیل ساختمانی است. که با توجه به شکل سطح مقطع، ابعاد، ضخامت و آلیاژ به کار رفته در آن، از سایر مقاطع فولادی متمایز میشود.
قوطی یک مقطع فولادی است که در واقع زیر مجموعه ای از انواع پروفیل به حساب می آید. در ادامۀ این بحث گفتنی است که پروفیل های فلزی (Metal profiles) به مجموعه ای از ساختارهای فلزی مشهور هستند. که با سطح مقطع های متفاوت مانند مربع، مستطیل و دایره شکل تولید می شوند. و ضخامت و ابعاد هرکدام با مدل های دیگر متفاوت است. این مسئله باعث می شود که در نهایت، محصولاتی به دست بیاید. که دارای خواص مکانیکی (نظیر مقاومت کششی، نقطۀ تسلیم و درصد ازدیاد طول) متفاوتی هستند. و کاربردهای گوناگونی هم دارند.

پروفیل های فلزی به طور کلی با استفاده از ورق های فولادی تولید می شوند. گفتنی است که هرکدام از این ورق ها دارای عناصر تشکیل دهندۀ متفاوتی هستند. که منجر به بروز آلیاژهای فلزی متفاوتی می شود. این آلیاژها نیز در کنار شکل ظاهری مقاطع فلزی، ارتباط مستقیمی با ویژگی های مکانیکی، ترمودینامیکی و فیزیکی انواع پروفیل ساختمانی و صنعتی دارند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: [email protected]

سفارش بک لینک - سفارش رپورتاژ آگهی

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی استیل-فروش قوطی استیل-استنلس استیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *