نماینده فروش و تولید کننده مواد شیمیایی

توضیحات آگهی

شرکت نیکان فرایند نو اندیش با اندیشه ای نو در سال 1379 فعالیت خود را در زمینه تولید و دستیابی به تامین کننده های اصلی مواد شیمیایی آغاز نموده و در جهت ارائه این مواد با توجه به کیفیت مورد نظر مشتری همواره سعی در ارائه محصولات شیمیایی با نازلترین قیمت داشته است ؛ از فعالیتهای اصلی این شرکت در زمینه فروش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

محصولات
1) اسيد كلريدريك
2) اسيد سولفوريك
3 ) آب ژاول
4 ) سولفات سديم
5 ) كلسيم كلرايد
6 ) سولفات منيزيم
7)سولفات روي
5 ) كلروفريك

شرکت نیکان فرایند نواندیش با اتکا بر نیروهای ماهر در زمینه تولید ، تحقیق بازار ، بازرگانی ، مهندسی فروش و همچنین داشتن برترین پیمانکار های حمل همواره سعی دارد مواد مورد نیاز واحد های صنعتی را با مطلوبترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، در جهت رضایت مندی مشتریان ارائه نماید.

شرکت نیکان فرایند نواندیش محصولات خود را به شرکت هایی از قبیل فولاد مبارکه اصفهان ، پترو شیمی تبریز ، پاکسان، پاکنام ،تولی پرس ، پاکشو و دیگر شرکتها عرضه می نماید.

قابل ذکر است تولید اسیدکلریدریک این شرکت از سال 1390 در منطقه گرمسار با توليد ماهانه 3000 تن آغاز گردیده که سرآغازی برای دیگر فعالیتهای تولیدی این شرکت خواهد بود و شرکت نیکان فرآیند نو اندیش با فروش ماهیانه بیش از 3000 تن اسید سولفوریک از تامین کننده های اصلی اسید سولفوریک در ایران و کشور های همسایه منجمله ارمنستان ، آذربایجان ، عراق و افغانستان و….. می باشد.

این شرکت جهت تضمین و حفظ کیفیت مواد شیمیایی که به خریداران ارائه می نماید ، با در اختیار داشتن پیمانکارهای مجرب در زمینه حمل و نقل و همچنین کنترل آنلاين سیستم حمل و نقل سعی در ارائه بهترین سرویس با نازلترین قیمت به مشتریان را دارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشترو ارتباط با مهندسین و کارشناسان فر وش می توانید شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

021-44617449
09128224641
کارشناس ارشد فروش

خط مشی نیکان فرآیند نو اندیش

تلاش برای حفظ نام نیک نیکان در تمامی ارکان می باشد

سفارش بک لینک - سفارش رپورتاژ آگهی

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نماینده فروش و تولید کننده مواد شیمیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *