300,000 تومان
شماره آگهی: 38789
سایبان/ایران سایبان/سایبان برقی

توضیحات آگهی

ایران سایه بان یکی از نخستین شرکت های تاسیس شده در زمینه تولید و نصب انواع سایبان می باشد. از سال 1360 تا به حال شرکت ایران سایه بان در حال فعالیت بوده و توانسته پروژه های بیشماری را در نقاط مختلف کشور به سرانجام برساند. کارگاه ایران سایه بان بکارگیری نیروی ماهر و متخصص را از همان ابتدا سرلوحه کار خود قرار داده است. بدون داشتن تیم متخصص، امکان تولید و نصب سایبان های باکیفیت و حرفه ای وجود ندارد. بدین ترتیب نیروی کار حرفه ای را می توان یکی از نقاط قوت ایران سایبان در مقایسه با سایر شرکت های تولیدکننده سایبان دانست.

کارخانه ایران سایبان در ابتدا از دانش فنی متخصصان و تکنسین های شرکت برای ساخت انواع سایه بان و همچنین استفاده از مهندسی معکوس توانسته است جدیدترین و به روز ترین نمونه از سایبان ها را با کیفیت و استانداردهای قابل قبول در سطح بین المللی تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد. بدین ترتیب تنوع و کیفیت محصولات ایران سایبان قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی بوده و هیچگونه نقصی در محصولات تولیدی ایران سایه بان وجود ندارد. بدین ترتیب مصرف کننده با رضایت بسیار بالایی از انواع سایبان شرکت ایران سایه بان استفاده می کند.

بیانیه ماموریت ایران سایبان
بیانیه ماموریت ایران سایبان توانسته به مشتریان در طی سالهای متمادی کمک کند تا بتوانند بهترین تولید کننده سایبان را پیدا کرده و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند. یکی از اصول موجود در بیانیه ماموریت ایران سایبان، رعایت اصول اخلاقی است. با رعایت اصول اخلاقی و انسانی سایت ایران سایبان توانسته اعتماد مشتریان را جلب کرده و این اعتماد پس از گذشت بیش از 3 دهه فعالیت، هنوز پابرجاست و آن را می توان یکی از رمزهای موفقیت ایران سایه بان دانست.

تلفیق علم و عمل یکی دیگر از مواردی است که ایران سایبان به آن تاکید فراوان داشته و افرادی با تجربه کاری بالا و تحصیلکرده را برای همکاری انتخاب کرده تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید نماید. توجه به کیفیت محصول و رضایت مصرف کننده را می توان یکی دیگر از اصول موجود در مرامنامه ایران سایبان دانست. هرچه محصولات تولید شده کیفیت بالاتری داشته باشند، طول عمر آنها بیشتر شده و این موضوع می تواند منجر به رضایت مصرف کننده شود.

بومی سازی دانش و تکنولوژی روز دنیا توسط متخصصین ایران سایبان توانسته صنعت تولید سایبان در ایران را به سمت جلو حرکت دهد. اختراع دنده برقی مخصوص سایبان یکی از نشانه های بومی سازی دانش و تکنولوژی روز دنیا است. این دنده ها با مواد و متریال مرغوب ساخته شده و طول عمر آنها بسیار بالا بوده تا بتوان برای مدت زمان طولانی از سایه بان ها بدون نیاز به تعمیر استفاده کرد.

رسالت ایران سایبان در خصوص سایبان تبلیغاتی
رسالت ایران سایبان در خصوص سایبان تبلیغاتی در سال های اخیر و همچنین در سال های آینده، راحت تر بودن و ارزان تر بودن تبلیغات محیطی شرکت های بزرگ و کوچک در زمینه های تولیدی و خدماتی است. تبلیغات محیطی از طریق سایبان تبلیغاتی بسیار مفید و موثر بوده و می تواند مشتریان یک کسب و کار را بسیار بیشتر کد. با توجه به محیطی بودن، مشتریان هدفمند از طریق سایه بان تبلیغاتی جذب شده و اغلب آنها تبدیل به مشتری دائمی خواهند شد. بدین ترتیب افزایش مشتری و همچنین بیشتر شدن سود برای کسب و کارهای مختلف با استفاده از سایبان تبلیغاتی باعث شده تا شرکت ایران سایه بان فعالیت گسترده ای در زمینه تولید و نصب سایبان تبلیغاتی داشته باشد.

محصولات ایران سایبان
ایران سایبان در ابتدا فقط به تولید و نصب سایبان های معمولی می پرداخت. اما با ورود تکنولوژی به حوزه سایه بان، شرکت ایران سایه بان نیز از قافله عقب نمانده و توانسته با دانش و تکنولوژی روز به تولید سایبان های مدرن بپردازد. پس از تولید سایبان های معمولی، ساخت سایبان کالسکه ای که زیبایی و کیفیت خاصی داشته آغاز شد. اما هنوز هم جا برای پیشرفت بوده و شروع ساخت سایبان برقی را میتوان نقطه عطفی در صنعت سایه بان دانست. سایه بان برقی نیاز به یک موتور داشته تا بتوان آن را به صورت اتوماتیک باز و بسته کرد.

از دیگر محصولاتی که شرکت ایران سایبان تولید می کند، می توان به انواع چتر اشاره کرد. چتر پایه وسط و چتر پایه کنار دو نمونه پرکاربرد از چتر ها به شمار می روند. آلاچیق یکی دیگر از محصولات ایران سایبان بوده که در باغچه ها کاربرد بیشتری داشته و محیطی برای تفریح و استراحت را ایجاد می کند. سایبان بازویی یکی دیگر از محصولات ایران سایه بان بوده که بیشتر برای مغازه ها و فروشگاه ها از آن استفاده می شود. سقف برقی، سایبان پوششی، شید رول و… از دیگر محصولاتی بوده که شرکت ایران سایه بان با بهترین کیفیت ممکن آنها را تولید می کند.

سفارش بک لینک - سفارش رپورتاژ آگهی

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سایبان/ایران سایبان/سایبان برقی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *