تماس بگیرید
شماره آگهی: 40709
آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز

توضیحات آگهی

درباه آژانس آهنگ پرواز :

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی آهنگ پرواز در شهرک غرب از سال ۱۳۸۶ و با دریافت مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری و مجوز بند ب از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری پا به عرصه صنعت گردشگری گذاشت . آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز در شمال غرب تهران و در منطقه شهرک غرب و سعادت آباد تهران واقع شده است .

فعالیتهای آژانس هواپیمایی و مسافرتی و جهانگردی آهنگ پرواز در سعادت آباد تهران : صدور بلیط پروازهای داخلی و خارجی ایران و جهان ، اجرای تورهای گروهی حوزه شنگن بصورت کاملا تخصصی ، اخذ ویزای شینگن اروپا ، برنامه ریزی و اجرای تورهای بین المللی ، فرهنگی ، تفریحی سیاحتی ، و تورهای نمایشگاهی ، اخذ ویزای کشورهای مختلف ، صدور بیمه نامه های مسافرتی ، ارائه خدمات فرودگاهی و رزرواسیون هتل های مختلف ایران و سایر نقاط جهان از مهمترین خدمات آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز در شمال تهران و در عرصه صنعت گردشگری میباشد .

آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز در غرب تهران با بیش از ۱۵ سال فعالیت خود با بررسی و گزینش بهترین کارگزاران در هر کشور ، انتخاب ایرلاین های موفق و بهترین راهنمایان تور در سراسر دنیا می تواند بهترین قیمتها در کنار بهترین خدمات را به مسافرین خود ارائه دهد .

خدمات نوین آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز در شمال سعادت آباد و بلوار فرحزادی تهران : مدیریت و کادر اجرایی آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز در مرکز تهران با بهره گیری از سالها تجربه در عرصه گردشگری همواره در ارائه خدمات نوین در این عرصه پیشقدم بوده است .

خدمات آنلاین فروش بلیط ، تور و رزرو هتل از جمله خدماتی است که این روزها توسط مراکز گردشگری به مسافران ارائه می شود اما به سبب وجود حجم زیاد اطلاعات ، مسیر ها و ایرلاین های مختلف و تعداد انبوه هتل ها و ارائه متنوع خدمات در هر یک از این مراکز در سراسر دنیا ، نه تنها مسافران و گردشگران را در بهره گیری از ان کمک نکرده بلکه باعث ایجاد نوعی سردرگمی و همچنین پرداخت هزینه های بیشتر برای دریافت خدمات خود نموده است .

سفارش بک لینک - سفارش رپورتاژ آگهی